Sunday, December 12, 2021

Bel sit binêre opsies

Bel sit binêre opsies



Ander mense het daarin geslaag. Vinnig oproep sit binêre opsies Tuis. Aangesien u wins kan maak met beide verkoop- of oproepopsies, is binêre opsiehandel baie gewild onder handelaars. As jy nie 'n professionele kliënt is nie, verlaat asseblief die bladsy. Aangesien ons hier belangstel in binêre opsiehandel, moet ons net hierdie definisie van oproepopsies en verkoopopsies ken, en vermy om voort te gaan met lang en ingewikkelde verduidelikings.





Verwante INTERESSANTE plasings:



Topverkoper en 1 nuwe vrystelling in die opsiekategorie Kry die nuwe gewildste boek oor verhandeling van binêre opsies Dennis Preston onthul in detail hoe hy sukses behaal het met die verhandeling van binêre opsies. Deur oproep sit binêre opsies einde van die boek, sal jy presies weet wat hy doen op 'n dag-tot-dag basis. Dit is 'n moet-lees vir almal wat belangstel om te leer om binêre opsies te verhandel.


Dit is ook 'n moet-lees vir handelaars wat hul sukseskoers wil verhoog. Deur Dennis Preston se binêre opsiehandelstrategie te gebruik, kan jy die voorsprong vind waarna jy soek om 'n konsekwente en gesondheidswins te begin maak. Beplan om 'n 1-topverkoper in beleggingsboeke te word, oproep sit binêre opsies, CALL or PUT is 'n moet-hê-boek vir handelaars en beginners. naby ; } } hierdie. getElementById iframeId ; iframe. maksimum inhoudDiv. scrollHeight, inhoudDiv. offsetHeight, inhoudDiv. dokument iframe.


Verbeter jou aankoop. Maklike manier om te leer om binêre opsies te verhandel. Leer Dennis se eie strategie Leer Dennis se storie Leer Dennis se topwenke vir konsekwente sukses Koop die boek en begin nou jou eie suksesverhaal! Vorige bladsy. Druk lengte. Publikasie datum. September 9, Sien alle besonderhede. Volgende bladsy. Klante wat hierdie item bekyk het, het ook bekyk. Bladsy 1 van 1 Begin oor Bladsy 1 van 1.


Die Binary Options Book of Knowledge: Alles wat ek wens ek het geweet voordat ek begin handel dryf het. Christopher D. Binêre Opsies: Kragtige strategieë om Binêre Opsieshandel, Aandele, Daghandel, Binêre Opsies te oorheers. Jordon Sykes. Hoe om te handel vir 'n lewe: 'n Beginnersgids tot Handelsinstrumente en -taktieke, Geldbestuur, Dissipline en Handelsielkunde Aandelemarkhandel en -belegging, oproep sit binêre opsies.


Andrew Aziz. Binêre Opsies: Vinnige Beginnersgids tot Binêre Opsieshandel. Andrew Johnson. Verstaan ​​verkoop- en koopopsies; Hoe om dit te gebruik om risiko in u aandelemarkbedrywighede te verminder.


Herbert Filer. Trading Binêre Opsies Strategie. Alan Newton. Watter ander items koop klante nadat hulle hierdie item bekyk het? Die Options Playbook, Uitgebreide 2de Uitgawe: Met 40 strategieë vir bulle, bere, nuwelinge, all-stars en almal tussenin, oproep sit binêre opsies. Brian Overby. Begin lees CALL or PUT: How I wins using Binary Options op jou Kindle in minder as 'n minuut.


Het nie 'n Kindle nie? Kry jou Kindle hier of laai 'n GRATIS Kindle-leestoepassing af. Kliënte resensies, oproep sit binêre opsies. Hoe word graderings bereken? Om die algehele stergradering en persentasie-verdeling volgens ster te bereken, gebruik ons ​​nie 'n eenvoudige gemiddelde nie. In plaas daarvan neem ons stelsel dinge in ag soos hoe onlangs 'n resensie is en oproep sit binêre opsies die resensent het die item op Amazon gekoop.


Dit ontleed ook resensies om betroubaarheid te verifieer. Top resensies Mees onlangse Top resensies. Top resensies van die Verenigde State. Daar was 'n probleem om resensies op die oomblik te filter. Probeer asseblief weer later. Geverifieerde aankoop, oproep sit binêre opsies. Die enigste ding wat mense wil weet as dit oor binêre opsies gaan, is strategieë en daar is net een strategie in die boek.


Hoe irriterend! Die Martingale-strategie om geld terug te wen wanneer jy ambagte verloor, kan 'n baie slegte idee vir beginners wees. Die Martingale-strategie is slegs vir professionele persone, glad nie 'n beginstrategie nie. Ek beveel glad nie hierdie boek aan nie.


Reguit na die punt, geen bs nie, maklik en vinnig lees! Ek dink hierdie boek sal selfs meer doeltreffend wees as jy 'n bietjie navorsing oor die FOREX-mark gedoen het, want baie dinge wat hy sal leer, sal hy 'n oproep sit binêre opsies meer verwant.


Hierdie boek is so die moeite werd, baie dankie dat jy jou kennis met die res deel sodat ons beginners suksesvol kan wees!!! Yo, gee hierdie Man sy Blomme! Goeie lees, goeie sin vir humor en propvol kennis. Ek is net tot by die 3de hoofstuk so vet, maar ek moet vir hierdie man sy blomme gee. Dam shame hy gee nie meer 'n kursus nie beveel die boek aan. Lees goed, pas klaar sal papierhandel begin en rapporteer dan hoe goed dit werk. Dit is lekker om te lees en Dennis se boek is ongelooflik insiggewend.


Sy geldbestuursinstrument is ook van onskatbare waarde. Weet nie of jy moet bel of sit nie? Dit is oproep sit binêre opsies jy moet begin! Een persoon het dit nuttig gevind. Ek het die boek in een sitting gelees omdat ek dit nie voor die einde kon laat val nie. Die boek is goed geskryf en bondig reg tot die punt. Kortom, hierdie boek bevat alles wat ek nodig het om binêre opsies te verhandel.


Goeie werk en dankie. Hierdie boek verduidelik in eenvoudige Engels wat jy moet oorweeg om suksesvol te wees in binêre opsiehandel. Beslis aanbeveel. Sien alle resensies. Top resensies van ander lande. Uitstekende boek vir almal wat belangstel om met Binêre Opsies te begin, maar die hoofstrategie wat in die boek geleer word om 'n 2 te gebruik. Hierdie boek is eenvoudig en maklik om te lees.


Ek het dit in omtrent 'n uur klaargemaak. Dit bied 'n goeie basiese strategie vir 'n beginner of iemand wat oorweeg om handel te dryf, met vermelding van pitfulls en foute wat mense maak. Dit het my gehelp om handel te dryf en hoe om versigtiger daaroor te wees. Hy gebruik humor en 'n vriendelike ligsinnige manier of skryf op grond van sy eie ervaring. Rapporteer misbruik. Dit is 'n baie interessante boek, 'n moet-om te lees as jy wil begin handel dryf in binêre opsies.


Dit is baie duidelik gevul met werklike voorbeelde. Dennis Preston, die skrywer, is natuurlik 'n kenner, maar sy taal is baie maklik om te verstaan. Ja, jy kan hierdie inligting kry Baie duidelik geskryf. Ja, jy kan hierdie inligting op die internet kry, maar as jy 'n boek verkies waarop jy kan krabbel, sal dit deug. Ok vir beginners. Ek het hierdie boek baie geniet. Dit was 'n vars lug tussen al die ander binêre â????biblesâ????. Insiggewend, leersaam en van 'n ontspanne en amusante styl waar jy amper die skrywer kan hoor praat, oproep sit binêre opsies.


Terug na bo. Leer ons ken. Maak Geld met Bel sit binêre opsies. Amazon-betalingsprodukte.





forex handel VSA



Ek het dus besef dat ek soms baie vinnig geld kan maak, anders as bestendiger kommoditeitsbeleggings. Wel, dit klink riskant en dit klink soos iets wat ek nie wil doen nie! Ek het dus op 'n missie begin om te leer hoe om dit vir my winsgewend te maak. Ek het 'n geleentheid gehad om my geld eksponensieel te laat groei. Ander mense het daarin geslaag. Ek moes net uitvind hoe.


Ek het hard gewerk om allerhande strategieë en metodes te leer, met gemengde resultate. Sodra ek 'n paar verskillende strategieë verstaan ​​en uitgepluis het watter die beste werk, het daardie resultate beter geword. Vervolgens het ek my handelsrekeningsaldo stadig opgebou totdat ek kon bekostig om die waarde van elke handel proporsioneel te verhoog, wat op sy beurt my wins op elke suksesvolle handel verhoog het.


In hierdie boek gaan ek in detail in oor hoe ek dit gedoen het en teen die einde sal jy presies weet wat ek op 'n dag-tot-dag basis doen. Alles handel verwant ten minste! Ek gaan nie vir jou 'n klomp vae inligting gee oor hoe die mark 'n krag van die natuur is of vir jou vertel hoe daar 'n miljoen verskillende faktore is wat die mark beïnvloed nie, en verduidelik dan elkeen.


Jy lees hierdie boek omdat jy suksesvol wil wees in handel. Jy wil weet wat ek eintlik doen as ek voor die skerms sit wat my 'n netjiese wins maak.


Jy gee waarskynlik nie om oor sommige geestelike reise waarop ek in my lewe was wat my tot hierdie punt of enige ander B gebring het nie. Lees dit alles.


En hou in gedagte dat ek my handelstrategie met jou gaan deel om jou te help om 'n meer suksesvolle handelaar te word. Ek gaan nie praat oor wêreldgebeure of ekonomie of so iets nie. My een doel van hierdie boek is om jou te help om meer wins te maak nadat jy dit gelees het.


As hierdie boek jou nie help om dit te doen nie, dan het ek misluk. Ek wil hê hierdie boek moet jou binêre opsiebybel wees! So ek gaan jou vertel wat ek nou doen om geld te verdien met binêre opsies.


Is jy gereed? Ek sal jou waarsku, dit kan 'n bietjie van 'n mynveld wees om die regte een vir jou te vind. Sommige makelaars word gereguleer, ander is nie. Die regulerende liggame wat deur hierdie makelaars gereguleer word, kan u land dek of nie.


Sommige makelaars is deursigtig en duidelik met hul bepalings en voorwaardes, ens. maar sommige is net reguit dodgy. Sommige het 'n hele magdom gereedskap wat jy kan gebruik om jou te help handel dryf en sommige is regte kaalbene-platforms met baie min funksies. Alhoewel my maatskappy JH Options 'n spesifieke makelaar aanbeveel, skryf ek nie hierdie boek om kommissies te maak deur jou aan te meld tot een nie. Ek skryf hierdie boek om jou te help om jou strategie te verbeter.


Ek sal egter sê, om die strategie die beste te gebruik, sal jy óf 'n platform moet gebruik wat jou toelaat om aanwysers te gebruik óf 'n aparte toepassing oop moet hê wat aanwysers verskaf. Ek gebruik Bollinger Bands, RSI en Stogastiese Ossillator, so maak seker jy het toegang tot daardie aanwysers. Dit help ook baie as jy 'n demo-rekening kan gebruik om jou strategie te oefen en te vervolmaak. Maak seker dat jy die bepalings en voorwaardes deeglik lees voordat jy 'n rekening oopmaak. As jy twyfel, vind 'n wettige aanbeveling van 'n vriend of betroubare bron voordat jy voortgaan en begin handel dryf.


Dit lyk asof elke keer as iets goeds in die wêreld gebeur, een of ander nare halfwit 'n manier moet uitdink om dit te gebruik om mense te bedrieg. Ek het eenkeer 'n artikel gelees wat 'n onderhoud gehad het met 'n ou wat eintlik vir 'n bedrogspulmakelaar gewerk het en hy het die vuiligheid oor presies wat hulle gedoen het. Die platform was gemanipuleer en almal wat gedeponeer het, het al hul geld verloor.


So asseblief, asseblief, maak asseblief seker dat u 'n gereguleerde makelaar gebruik. Die makelaar wat ek gebruik word in die EU gereguleer deur CySEC Ciprus Securities and Exchange Commission. Die laaste ding wat ek wil hê, is om jou 'n wonderlike strategie te leer net vir jou om jou geld op 'n bedrogspul te gaan mors. So dit is dit. Geen proppe nie.


Eerste ding is eerste, vir my grafiek gebruik ek kandelaars in plaas van die standaard lyngrafiek. Vind dus uit hoe om jou grafiek na kandelaars te verander. Jy kan klassieke binêre opsies verhandel wat gewoonlik minute verval tye of langer het, of jy kan tweede of turbo opsies verhandel.


As ek op minuutposisies handel dryf wat ek nie gereeld doen nie, sal die tydperk op 2m-5m gestel word. So as die tydperk 10s is, sal die kandelaar begin teen watter prys van die bate ook al is, sê 1.


As die prys bo 1 gegaan het. As die prys onder die 1 gegaan het. So jy het 'n groen balk met die onderste deel wat op die prys sit aan die begin van die 10 sekondes en die boonste deel sit op die prys aan die einde van daardie 10 sekondes. Jy het ook moontlik 'n lont aan weerskante wat die hoë en lae pryse aandui wat die bate in daardie 10 sekondes getref het.


Natuurlik as die prys gestyg het in vergelyking met die vorige kandelaar, gaan dit groen wees en as dit daal sal dit rooi wees. Aan die einde van elke 10 sekonde periode kry jy 'n nuwe kandelaar reg langs die ou een.


Onthou, dit hang af van die tydperk wat jy gestel het. Die wit kandelaar verteenwoordig 'n groen een en die swart een verteenwoordig rooi. Let op op die opwaartse kandelaar, die boonste deel, die pit uitgesluit, is die sluiting en op die afwaartse een is die onderste gedeelte die sluiting.


So as jy 'n groen kandelaar het, dan kry jy 'n rooi kandelaar daarna, die bokant van elke kandelaar, uitgesluit lonte, sal dieselfde waarde hê. As jy 'n rooi kandelaar gevolg deur 'n groen een het, sal die onderkant van elkeen dieselfde waarde hê.


As jy twee rooies saam het, sal die bokant van die tweede een in lyn wees na die onderkant van die vorige een. As jy twee setperke het, sal die onderkant van die tweede een in lyn wees met die bokant van die vorige een. Dit is die maklikste manier wat ek gevind het om sin te maak van die data waarna jy sal kyk om te besluit wanneer jy 'n posisie gaan oopmaak, plaas 'n handel en, of jy gaan CALL, voorspel dat die prys sal styg of PUT voorspel dit sal daal.


Soos ek voorheen genoem het, is dit baie belangrik om saam te werk met die aanwysers wat ek gebruik. Ek het geen idee gehad wat ek gedoen het toe ek die eerste keer begin handel dryf het nie. Ek het die standaardgrafiek gehad, geen aanwysers nie, ek kon geen werklike patrone in die grafiek sien om enige soort reëls uit te vind wat ek moet volg om te weet wanneer om te BEL, wanneer om PUT, of wanneer om net te wag. Ek moes nie handel dryf nie, ek moes gewag het totdat ek 'n soort strategie geleer het, maar ek wou net my hand daaraan probeer en geld maak soos ek ander mense sien doen het.


Wel, jy hoef nie daardie foute te maak nie, ek sal jou wys wat ek nou doen en wat ek reg aan die begin moes gedoen het. Weereens, dit is regtig belangrik, sonder om hierdie bietjie te doen, is die strategie deel nutteloos. Maak dus seker dat jy hierdie hoofstuk noukeurig deurlees en al die stappe behoorlik volg!


Daar is soveel verskillende aanwysers wat jy deesdae kan gebruik. Hulle is almal nuttig op verskillende maniere wanneer dit met spesifieke strategieë gebruik word. Ongelukkig het die meeste binêre opsieplatforms nie aanwysers nie, so maak seker dat jy een gebruik wat dit wel doen of 'n derdeparty-toepassing soos ek voorheen genoem het. As jy nie aanwysers gebruik om jou te help om die mark te ontleed nie, handel jy blind. As jy nie weet hoe om die aanwysers te gebruik nie, handel jy steeds blind.


Dit is dus 'n baie belangrike hoofstuk! As jy nie weet wat 'n aanwyser is nie ... is dit bloot 'n ontleding in die vorm van 'n lyngrafiek, of 'n paar kolletjies, stawe of iets wat jou iets oor die mark probeer vertel.


Wel, hulle doen almal iets 'n bietjie anders, so ek gaan jou net vertel van die wat ek tans nog gebruik.


Op hierdie manier hoef jy nie bekommerd te wees oor elke beskikbare aanwyser nie. Bollinger Bands is wisselvalligheid aanwysers. Jy het in wese 'n gemiddelde lyn in die middel, 'n boonste band bo en 'n onderste band onder. Die manier waarop ek Bollinger Bands gebruik, is om te soek na 'n ongewone beweging wat veroorsaak dat die prys van die bate buite die bande gaan. Sê die huidige kandelaar is om die middelste band, die gemiddelde band.


Dit beweeg skielik op en gaan verby die boonste band. Ek gebruik dit as 'n aanduiding dat die prys daarna sal daal. Hierdie is egter nie 'n silwer koeël nie, so hou aan lees. Die ware goed kom in die volgende hoofstuk. As jy 'n tweede opinie wil hê oor of die Bollinger Bands jou die regte sein gee, moet jy dit in samewerking met ander aanwysers gebruik.


Ek gebruik twee ander aanwysers wat ek voorheen genoem het wat basies presies dieselfde doen, RSI en Stogastiese Ossillator. RSI staan ​​vir relatiewe sterkte-indeks en dit probeer jou vertel hoe hoog die prys is. Dit sal jou vertel of 'n bate waarskynlik oorverkoop of oorgekoop is. Ek gebruik 'n tydperk van 14 en stel die oorverkooplyn op 20, groen gekleur indien moontlik vir CALL en die oorgekoopte lyn op 80, rooi gekleur vir PUT.


Op my verhandelingsplatform het ek nou 'n aparte grafiek onder my hoof een, met 'n lyn wat aandui of die bate oorverkoop of oorgekoop is. Dit is hoe ek die aanduiding van die Bollinger Bands bekragtig. As die kandelaar oor die boonste band opskiet, maar die RSI het nie meer as 80 opgeskiet nie, gaan ek dit nie as 'n geldige aanduiding aanvaar nie.


Ek wil hê dit moet opskiet, nie opkruip nie, ek vertrou nie die RSI nie, tensy dit skerp is. As dit nie is nie, sal ek na 'n ander bate verander totdat ek een kry wat op en af ​​gaan soos ek dit verwag het. Ek valideer dan die RSI ook met die Stogastiese Ossillator. 'N bietjie van 'n mondvol, maar dit doen dieselfde werk as die RSI, net op 'n effens ander manier. Weereens, 80 rooi oorgekoop en 20 groen oorverkoop.


Sonder om al die stappe in daardie hoofstukke te voltooi, is hierdie hoofstuk heeltemal nutteloos vir jou. Ek wil baie veilig hier wees en net op die sterkste seine reageer. As hulle dit doen, gaan ek dink die bate is waarskynlik oorgekoop en die prys sal waarskynlik opgeblaas word deur markaktiwiteit wat aandui dat dit waarskynlik sal terugsak.


Ek wil ook seker maak dat die RSI en die Stogastiese Ossillator albei dieselfde ding doen. Die Stogastiese Ossillator is geneig om meer buitensporig te beweeg as die RSI en een aanwyser kan jou een ding vertel terwyl die ander een nie saamstem nie.


Die sterkste aanduiding in die diagram is waarskynlik naby die begin links waar die RSI 20 raak en die Stogastiese ossillator gaan onder Net so is die teenoorgestelde ook waar. Weereens, maak seker dat die kandelaar opgehou het om af te gaan voordat u die handel plaas. Nog 'n wenk is om te probeer om transaksies direk aan die einde van 'n kandelaar te plaas.


Andersins kan jy sien hoe die prys regop skiet en PUT druk net om te besef dit was net 'n blits en dit eindig op 'n klein kandelaar met 'n lang pit. Dit kan dikwels 'n rooi haring wees en soms kruip die prys net aan.


Wees egter vinnig, want dit kan baie vinnig afskiet nadat dit toegemaak is. Dus moet die boonste band die kandelaar by die halfpad punt sny voordat ons dit as 'n geldige PUT-sein gaan beskou en omgekeerd vir 'n OPROEP. Jy kan dit duidelik sien in die voorbeeld. Sodra ek dit sien, kyk ek reguit na die RSI en Stogastiese Ossillator en besluit of ek PUT moet druk.


Die lang wit kandelaar gaan ver genoeg verby die boonste Bollinger Band dat dit dit in die middel sny. Soos u kan sien, het die volgende kandelaar in hierdie geval 'n skerp daling geneem.


As ons sê dit is tweede kandelaars en jy het 'n minuut tot die vervaldatum … tel 6 kandelaars 60 sekondes van die lang een wat die boonste Bollinger Band gekruis het. U kan sien dat die kandelaar laer as die eerste een gesluit het, wat beteken dat die prys onder die punt is waar u die PUT-knoppie gedruk het.


So jou posisie het ITM gesluit! Dit werk presies dieselfde in die teenoorgestelde rigting. Dit sal óf vir 'n sekonde sweef, begin afgaan, óf aanhou styg.


As dit een van die eerste twee doen, lyk dit goed om PUT te druk. As dit aanhou styg, wag totdat dit stop of begin daal. Dieselfde geld vir CALL-transaksies, maar omgekeerd. Voordat ons nou verder gaan na die volgende hoofstuk, wat gaan oor die slyp van jou vaardighede, wil ek jou net daaraan herinner dat dit nie die enigste strategie is om handel te dryf nie.


Daar is baie. Sommige mense kyk elke wakker uur van die dag na die nuus en probeer voorspel wat met die prys van 'n bate gaan gebeur op grond van gebeure wat in die wêreld plaasvind.


Dit is te veel vir my en ek vind dit baie riskant. Ander mense kan wag vir 3 opwaartse bullish kandelaars, dan drie afwaartse lomp kandelaars, dan sal hulle 'n PUT-transaksie plaas.


Wel, dit is nie goed genoeg vir my nie. As die prys van die bate daal, wil ek my handel bo plaas, nie halfpad af nie. Wat as dit hoër gaan as waar ek die handel geplaas het? Wel dan verloor ek die handel. So eerder as om jou elke strategie te leer wat daar is, het ek jou net die belangrike stukkies vertel oor die een enkele strategie wat ek gebruik. Het dit jou 'n kenner gemaak in die verhandeling van binêre opsies? Absoluut nie. Maar as ek jou elke strategie geleer het, sou jy steeds nie 'n kenner in binêre opsies wees nie.


Kan ek jou alles vertel wat daar is om te weet oor binêre opsies? Definitief nie. Is ek suksesvol om binêre opsies te verhandel? Ja, ek is en dit is wat ek jou wil help om met hierdie boek te bereik. Wees gedissiplineerd. Jy wag dalk lank om daardie perfekte sein te vind. Jy kan dalk desperaat begin raak, jou standaarde en openingsposisies verlaag wanneer 'n kandelaar net aan die Bollinger Bands raak en die RSI amper op 80 is, ens.


maar moenie. Wees geduldig. Ek mis eerder 'n sein en maak geen wins as om ongeduldig te raak, die verkeerde besluit te neem en geld te verloor nie.


'n Goeie vriend van my met wie ek gewerk het, het my onlangs gevra om hom te leer handel dryf. Ek het hom ontmoet en hom my strategie geleer. Wel na 'n rukkie van sy benadering uitstryk, het hy baie goed begin vaar op sy demo-rekening.


Kort voor lank het hy met regte geld begin handel dryf en binne 3 dae £ wins gemaak. Toe kry ek die telefoonoproep …. My eerste gedagte is skuld, het ek iets vergeet toe ek dit aan hom verduidelik het?


Alles het goed gegaan totdat hy 'n bietjie dik geword het en die reëlboek heeltemal by die venster uitgegooi het. Hy het dus sy geld verdubbel deur my strategie te gebruik en dit alles verloor deur daarvan weg te wyk.


Ek kan dit nie genoeg beklemtoon nie, maak seker dat al 3 daardie seine met mekaar ooreenstem. As die sein nie sterk genoeg is nie, as daardie kandelaar net opwaarts getrek het, het die RSI net skuins opgeskuif, ens.


moenie 'n handel plaas nie. Moenie 'n posisie oopmaak as jy nie seker is nie! Dieselfde geld in die teenoorgestelde rigting. As die bewegende gemiddelde afwaarts skuins, sal PUT-transaksies waarskynlik minder riskant wees as CALL-transaksies.


Ek vind dit gewoonlik baie goed werk. Ook, soos ek genoem het, verhandel ek net geldeenheidspare. Elke bate is anders en ek raai jou aan om ook net op geldeenheidspare te fokus. Die enigste rede hiervoor is letterlik omdat ek hierdie strategie op geldeenheidspare breedvoerig probeer en getoets het, maar nie soseer op ander bates nie. Hou by wat jy weet. Gaan die geskiedenis van daardie bate na wanneer jy 'n handelsvenster oopmaak.


Ek wil sien of die RSI skerp was. As dit skerp oor die 80 en dan gedaal het, wil ek kyk of die kandelaars terselfdertyd oor die boonste Bollinger-band opgespring het voordat dit weer afsak. Kyk na elke aanwyser wat jy gemis het voordat jy die handelsvenster op daardie bate oopgemaak het. Stel jou voor dat jy in daardie tyd handel gedryf het.


Maak asof jy PUT gedruk het op daardie stadium 5 minute gelede toe al die aanwysers voorgestel het dat die prys sou daal. Kyk na die prys waarop dit geëindig het by die verstryking van daardie denkbeeldige handel. Het dit afgegaan? Sou jy baat gevind het by daardie handel? Droog so deur elke bate voor handel en wanneer jy een kry wat die regte gedrag toon, sit daar en kyk daarna.


Wag vir die regte sein en plaas jou handel. Behandel dit soos 'n besigheid. Jy sal nie 'n besigheid oopmaak sonder vooraf navorsing en geen voorbereiding nie. Dink jy akteurs gaan net uit en speel die hoofrol by die teater sonder om die moeite te doen om te repeteer? Natuurlik nie.


Gebruik dieselfde ingesteldheid wanneer jy handel dryf. Die verhandelingsplatform wat ek gebruik laat my toe om van handel met regte geld na demo-modus oor te skakel wanneer ek wil. As ek dit kon gedoen het toe ek nuut in handel was, sou ek nie op die harde manier moes leer nie. Gelukkig kan jy jou vaardighede toets sonder om regte geld te gebruik en jy kan foute maak en daaruit leer. My vrou het altyd na my gekyk wat handel dryf en gesê: "Jy het al vir eeue daar gesit en niks gedoen nie, jy het gesê jy kan geld maak om dit te doen. As ek af was op die vorige uur, die teleurstelling!


Wel, dit werk, want na 'n paar maande van konsekwente wins, het sy opgehou om daardie dinge te sê en ek is nog nie 'n keer bevraagteken nie tot vandag toe is ons nog getroud en sy lewe nog baie!


Aangesien u wins kan maak met beide verkoop- of oproepopsies, is binêre opsiehandel baie gewild onder handelaars. Jy sal 'n verkoop-binêre opsie-handel doen as jy vol vertroue is dat die gekose batewaarde laer sal wees as sy trefprys aan die einde van die verhandelingsperiode.


Die waarde van die kommoditeit of die indekse waarop jy handel dryf moet laer wees as waarmee dit begin het vir jou voorspelling om waar te word en om wins te verdien vir daardie enkele handel. As die voorspelde waarde vir die kommoditeit of indekse hoër is as jou verkoopopsie, sal jy geen wins maak nie. As jy 'n oproep-binêre opsie plaas, doen jy dit met die hoop dat die opsie waarmee jy gekies het om te handel teen 'n hoër prys sal eindig as waarmee aan die einde van die verhandelingstydperk begin word.


As die kommoditeit teen 'n hoër prys as die trefprys op die vervaldatum eindig, sal jy 'n wins kan kry. Laasgenoemde is beskikbaar vir handelaars in die Europese Unie, aangesien hulle nie deur die ESMA-verbod gedek word nie, wat slegs binêre opsies vir kleinhandelhandelaars betref, maar nie vir professionele persone nie.


ESMA het in werklikheid die groen lig gegee aan die instrument wat deur IQ Option geskep is. FX-opsies is niks meer as opsies wat op Forex-wisselkoerse toegepas word nie. Om hierdie rede word hulle ook Forex-opsies genoem. Plus-makelaar voorsien sy handelaars van verskeie bates om in te belê, insluitend Plus-oproep- en verkoopopsies.


Ons praat nie hier van binêre opsies nie. Trouens, soos al die ander bates beskikbaar op die Plus-platform, word die opsies deur CFD's verhandel, daarom praat ons van 'n afgeleide finansiële instrument wat jou nie toelaat om die bate direk te besit nie, maar waar jy 'n voorspelling kan maak oor die prys.


Basies sal dit die stappe wees om te neem:. Al wat jy nou hoef te doen is om te wag vir die sperdatum, en die wins of enige verlies in te vorder. In hierdie geval sal ons voorspelling oor prysontwikkelings positief of bullish wees. Ons neem dus aan dat die pryse van 'n sekere bate na verwagting binne die sperdatum sal styg. In hierdie geval was ons bullish voorspelling korrek, wat vir ons 'n wins van 80 euro gebring het.

No comments:

Post a Comment